Pliante
-
Pliante - A3 pliat in 3
Pentru preţ și stoc sunaţi la 031.4100.601
0,74 leiPliantele sunt o modalitate foarte bună de a prezenta produsele și serviciile. Veți obține rezultate profesionale fără a fi un designer expert - alege doar unul dintre șabloanele noastre (sau să încărcați propria grafica) și adăugați informațiile. Iată câteva sfaturi pentru design-ul unui pliant foarte bun: • Creați o anumită curiozitate. Partea frontala trebuie să-i convingă pe cititori să se uite în interior. Mai puțin este mai mult aici - foloseste un limbaj concis pentru a transmite beneficiul cheie al afacerii dumneavoastra. • Utilizați titluri. Acest lucru permite cititorilor sa scaneze brosura rapid. Sunt recomandate titlurile cu beneficii - să se descrie modul în care produsul sau serviciul dvs. va îmbunătăți viața clientului. • Includeți un apel la acțiune. Daca cititorul trebuie sa acceseze site-ul sau sa sune direct? Spune-le în mod clar care este pasul următor. • Crearea de "Urgențe"! Include reduceri cu timp limitate în timp și expresii cum ar fi "suna acum" sau "comanda azi", pentru a îndemna cititorul să acționeze. Print digital fata/verso pe hartie 130g, lucioas sau mata -
Pliante - A4 pliat in 3
Pentru preţ și stoc sunaţi la 031.4100.601
0,36 leiPliantele sunt o modalitate foarte bună de a prezenta produsele și serviciile. Veți obține rezultate profesionale fără a fi un designer expert - alege doar unul dintre șabloanele noastre (sau să încărcați propria grafica) și adăugați informațiile. Iată câteva sfaturi pentru design-ul unui pliant foarte bun: • Creați o anumită curiozitate. Partea frontala trebuie să-i convingă pe cititori să se uite în interior. Mai puțin este mai mult aici - foloseste un limbaj concis pentru a transmite beneficiul cheie al afacerii dumneavoastra. • Utilizați titluri. Acest lucru permite cititorilor sa scaneze brosura rapid. Sunt recomandate titlurile cu beneficii - să se descrie modul în care produsul sau serviciul dvs. va îmbunătăți viața clientului. • Includeți un apel la acțiune. Daca cititorul trebuie sa acceseze site-ul sau sa sune direct? Spune-le în mod clar care este pasul următor. • Crearea de "Urgențe"! Include reduceri cu timp limitate în timp și expresii cum ar fi "suna acum" sau "comanda azi", pentru a îndemna cititorul să acționeze. Print digital fata/verso pe hartie 130g, lucioas sau mata -
Pliante A5 deschidere A4 (pliat in 2)
Pentru preţ și stoc sunaţi la 031.4100.601
0,36 leiPliantele sunt o modalitate foarte bună de a prezenta produsele și serviciile. Veți obține rezultate profesionale fără a fi un designer expert - alege doar unul dintre șabloanele noastre (sau să încărcați propria grafica) și adăugați informațiile. Iată câteva sfaturi pentru design-ul unui pliant foarte bun: • Creați o anumită curiozitate. Partea frontala trebuie să-i convingă pe cititori să se uite în interior. Mai puțin este mai mult aici - foloseste un limbaj concis pentru a transmite beneficiul cheie al afacerii dumneavoastra. • Utilizați titluri. Acest lucru permite cititorilor sa scaneze brosura rapid. Sunt recomandate titlurile cu beneficii - să se descrie modul în care produsul sau serviciul dvs. va îmbunătăți viața clientului. • Includeți un apel la acțiune. Daca cititorul trebuie sa acceseze site-ul sau sa sune direct? Spune-le în mod clar care este pasul următor. • Crearea de "Urgențe"! Include reduceri cu timp limitate în timp și expresii cum ar fi "suna acum" sau "comanda azi", pentru a îndemna cititorul să acționeze. Print digital fata/verso pe hartie 130g, lucioas sau mata -
Pliante A6 deschidere A5 (pliat in 2)
Pentru preţ și stoc sunaţi la 031.4100.601
0,19 leiPliantele sunt o modalitate foarte bună de a prezenta produsele și serviciile. Veți obține rezultate profesionale fără a fi un designer expert - alege doar unul dintre șabloanele noastre (sau să încărcați propria grafica) și adăugați informațiile. Iată câteva sfaturi pentru design-ul unui pliant foarte bun: • Creați o anumită curiozitate. Partea frontala trebuie să-i convingă pe cititori să se uite în interior. Mai puțin este mai mult aici - foloseste un limbaj concis pentru a transmite beneficiul cheie al afacerii dumneavoastra. • Utilizați titluri. Acest lucru permite cititorilor sa scaneze brosura rapid. Sunt recomandate titlurile cu beneficii - să se descrie modul în care produsul sau serviciul dvs. va îmbunătăți viața clientului. • Includeți un apel la acțiune. Daca cititorul trebuie sa acceseze site-ul sau sa sune direct? Spune-le în mod clar care este pasul următor. • Crearea de "Urgențe"! Include reduceri cu timp limitate în timp și expresii cum ar fi "suna acum" sau "comanda azi", pentru a îndemna cititorul să acționeze. Print digital fata/verso pe hartie 130g, lucioas sau mata